آیا ممکن است به کاهش افزایش اوره نیتروژن، در خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است به کاهش افزایش اوره نیتروژن، در خون

آیا ممکن است به کاهش نیتروژن اوره بالا در خون؟ کارشناسان گفت: بله برای این سوال، تنها در صورتی شما می توانید یک درمان مناسب در زمان دریافت کنید.

دلایل بسیاری می تواند اوره افزایش نیتروژن باعث، برای مثال، پس از عملکرد کلیه کاهش یافته است، آن را می توانید اوره اضافی از بدن تخلیه وجود دارد، به طوری که سطح آن را بالا می رود. در سوی دیگر، اوره به عنوان یک نوع از مواد زائد تولید شده توسط سوخت و ساز پروتئین،a رژیم غذایی با پروتئین، مانند پروتئین بالا تغذیه لوله، نیز ممکن است باعث می شود که برای افزایش BUN. بنابراین شما باید مصرف پروتئین کنترل، بنابراین شما باید برخی از غذاها با پروتئین با کیفیت بالا و خوردن. علاوه بر این، شما همچنین باید به اندازه کافی آب است که می تواند به شما کمک کند به افزایش دفع ادرار، در نتیجه افزایش ترشح از نیتروژن اوره، اما بیش از حد مصرف نکنید نوشیدن، در غیر این صورت است که حجم کار به کلیه خود را اضافه کنید.

درمان های غذایی انجام می نیتروژن اوره خون بالا پایین کمک کند، اما ممکن است کمی زمان بیشتری نیاز دارند، علاوه بر این، می توانید این مشکل را از ریشه آن را حل کند. به طوری که تقاضا ما درخواست کمک از دارو.

چینی گیاهان دارویی پزشکی، به ویژه بالا هفت درمان از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، می تواند کمک به کاهش نیتروژن اوره بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید پیام را به ما ترک.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش نیتروژن اوره در خون یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، نیتروژن اوره بالا در خون، سطح نیتروژن اوره بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: